Sommerdekk med Hakka-fornøydgaranti

Hvis du ikke er fornøyd med dine nye Nokian Hakka sommerdekk, har du rett til å levere tilbake dekkene og få tilsvarende nye i bytte. Garantien gjelder dekk som er kjøpt og montert hos en Nokian Tyres forhandler som tilbyr Hakka-fornøydgaranti.

Hvordan fungerer Hakka-fornøydgaranti?

1 Returner dekkene

Returner dekkene innen 14 dager fra kjøpsdatoen til den butikken der du kjøpte dem. Ta med originalkvitteringen som bevis på kjøpet. Tallet 8 skal være godt synlig på DSI (Driving Safety Indicator)-slitasjeindikatorene på alle dekkene.

2 Velg et annet dekkmønster

Kunden betaler ingenting for skifte og montering av nye dekk. Hvis kunden bytter til dekk som er dyrere eller billigere enn de opprinnelige, utjevnes prisforskjellen gjennom tilleggsbetaling eller kreditering.

Prøv selv

Velg de beste Nokian Hakka-sommerdekkene for dine behov

Hakka-fornøydgaranti vilkår og begrensninger

1 Hakka-fornøydgaranti

Hvis kunden ikke er fornøyd med sine Nokian Hakka-sommerdekk, kan disse leveres tilbake og bytte i andre dekk innen 14 dager fra kjøpsdatoen i den butikken der de ble kjøpt. Original kjøpskvittering må fremvises.

Tallet 8 skal være godt synlig på DSI (Driving Safety Indicator)-slitasjeindikatorene på alle dekkene som returneres.

Kunden betaler ingenting for skifte og montering av nye dekk.

Hvis kunden bytter til dekk som er dyrere eller billigere enn de opprinnelige, utjevnes prisforskjellen gjennom tilleggsbetaling eller kreditering.

Garantien forutsetter at dekkene ble kjøpt og montert hos en forhandler som tilbyr Hakkafornøydgaranti.

Fornøydgarantien er kjøretøyspesifikk, og kan kun brukes én gang.

Hakka-fornøydgaranti gjelder følgende sommerdekk som har blitt kjøpt i Norge, Sverige eller Finland i tidsrommet 1.3.2016–28.2.2017: Nokian Hakka Green, Nokian Hakka Green 2, Nokian Hakka Blue, Nokian Hakka Black, Nokian Hakka Blue SUV, Nokian Hakka Black SUV og Nokian Hakka C2.

2 Andre generelle vilkår

Disse vilkårene begrenser ikke kundens lovfestede rettigheter.

Nokian Tyres har rett til å bruke underleverandører til å levere tjenestene, og kan videreformidle til dem all kunde-, kjøretøy- og dekkinformasjon som er nødvendig for å utføre de aktuelle tjenestene.

Kunder kan nekte Nokia Tyres å bruke personopplysningene deres i forbindelse med direkte markedsføring samt markeds- og spørreundersøkelser.

Nokian Tyres har rett til å gjøre opptak av kundeservicesamtaler og annen kommunikasjon knyttet til tjenestene for å kontrollere eventuelle inngåtte avtaler, forbedre kundeservicen samt undersøke og forbedre kvaliteten på tjenestene.

Tjenestene tilpasses finsk, svensk eller norsk lov avhengig av hvilket land dekkserien ble kjøpt i.

Informasjonen i kunderegistrene for tjenestene brukes bl.a. i forbindelse med kundebehandling og markedsføring. Register- og datavernbeskrivelser for tjenestene er tilgjengelige her.

Det er kundens ansvar å sikre at de oppførte opplysningene er riktige. Kunden skal gi beskjed til Nokian Tyres umiddelbart hvis opplysningene må korrigeres.